viernes, 2 de marzo de 2012

Un unic mon... moltes realitats

hola a tots/es!
Avui he pogut parlar un momentet amb algun de vosaltres.. hi ha taaantes coses per explicar. Primer de tot la meva petita incursio a UNICEF ja ha acabat... la veritat no hi ha una sola paraula per definir-la podriem dir que ha sigut una GRAN EXPERIENCIA (si en majuscules) m'ha fet pensar molt amb el meu entorn a Barcelona, la que fins ara era la meva unica realitat....
Viatjar sola es una altra experiencia tens molts moments per pensar i realment em sembla que he tingut un moment per cadascuna de les persones que conec... si us semblara que no va per vosaltres pero jo crec que tots heu compartit amb mi sense saber-ho algun dels instants.
He conegut a molta gent.. pero en especial una noia que te 26 o 27 anys i a part d'explicar-me moltes coses sobre nutricio m'ha explicat moltes coses de costums, tradicions i en general de la manera de viure que tenen a l'India.. hem estat parlant de casaments, de feina, de politica en general de tot.. et fa veure un punt de vista diferent de les coses i quanta es la sort que tenim... nomes per posar un exemple avui una noia, no aquesta una altra, m'ha preguntat:
- i tu, ja tens un matrimoni concertat?
i jo li he contestat no al meu pais nomes ens casem si ens estimem.
i ella m'ha dit.. a com a les pelicules???

perque us feu una idea....

be seria un escrit molt llarg de mil anecdotes.. moltes persones i molts pensaments pero si no quan torni no us podre explicar res...

1 peto a tots i a totes.

6 comentarios:

  1. Marta:
    Me'n alegro molt i molt que hagis pogut tenir aquesta GRAN EXPERIENCIA, .... és ben cert que les coses no les podem analitzar només des de la nostra vivencia, cada cultura, cada mon, cada persona te les seves propies circunstancies, ... a veure si podem parlar-ne qusn tornis¡¡ Mentres segueix acumulant coneixement i coses per explicar. Un petonet.

    ResponderEliminar
  2. sera molt interessant compartir-la amb tots vosaltres pero amb el que jo parlo... necessitarem molts dies!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Cap problema, jo et dedico tot el temps necessari¡¡¡.. je,je... amb kit-kat es clar¡¡

      Eliminar
  3. Estic molt contenta de com t'ha anat amb UNICEF, parla amb en Victor, ell t'ajudara a situar coses. Segueix disfrutant, és una oportunitat única. Després ja podràs processar...
    La solitud no és dolenta, pot ajudar a viure les coses amb més intensitat, amb més profunditat. La distància també hi ajuda. Guardar-se espais de reflexió per a una mateixa a mi m'ajuda.
    Ja tinc ganes de poder comentar "en directe" la teva experiència.
    Segueix vivint!!! Glòria

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. realment aixo de la solitud es una cosa que en aquests dies he apres a gestionar i i m'ha agradat... vius cada instant com amb mes intensitat no nomes el vius sino que el penses..
      1 peto

      Eliminar
  4. Tots els viatges són així, serveixen per veure mons nous, maneres de fer i de viure i en conseqüència ampliar el nostre propi món individual!!

    ResponderEliminar