viernes, 16 de marzo de 2012

l'essencia de Pushkar

hola a tots i a totes!!

Avui em volia llevar d'hora per anar al temple dels monos que esta molt amunt!!!
Pero tenia son aixi que m'he llevat mes tard conegut una altra noia francesa... que m'ha dit que ella alla a a la una anava a una associacio que feia anar als nens a l'escola i despres els tenia alla jugant o fent els deures cap alla a la 13h..

aixi que primer he anat a veure el temple de Brahma (on com es un temple no es pot fer fotos) i despres he fet la pujada cap al temple dels monos on feia una calor!!! pero he arribat a dalt i hi ha una vista esplendida!!!















despres m'he pres alguna cosa al jardi de l'hotel i mireu qui ha aparegut...
m'he enrecordat.. de les tortugues varies com la de l'alba, la del Francesc o la que es a suicidar a casa els Fargas..

pero aquesta es molt grooossaaaa









Despres he anat a l'associacio i he estat amb els nens i tal... ha estat be.. i despres hem anat a veure la posta de sol... mooolt bonica!!!

nomes una de les mil fotos que he fet...


Be hem despedeixo de vosaltres.. dema no se si escriure perque arribare una mica tard a Delhi.. ara vaig a sopar amb unes noies amigues d'aquesta francesa... dema nomes em queden algunes compres.. 

1 peto a tots i a totes!! 

2 comentarios:

  1. Hola:
    Com no dius res, imagino que no t'han atacat els monos.
    Ja vec que deseguida fas amistats, la veritat és que quan una va sola, t'enrolles amb la gent, estàs més oberta, oi??
    Be, demà dissabte de cami de tornada cap a Delhi... uy, uy que ja et queda poquet.. potser ja tens ganes de tornar.
    Un petonet

    ResponderEliminar
  2. Ei molt guai el fet d'anar a l'associació a jugar amb els nens, ben fet!!!

    Llàstima que t'hagis adormit, podria haver estat molt chulo veure sortir el sol des del temple... però bueno, sempre tindras un motiu per tornar a fer el viatge jejejejeje

    ResponderEliminar