martes, 13 de marzo de 2012

Jaipur

hola a tots i totes!!!

Primer de tot dir-vos que no se ben be perque aquest ordinador no reconeix la meva camera i no puc penjar fotos.. segurament ni avui ni dema :(

Al tren vaig aconseguir dormir unes 4 hores perque la gent anava fins a Delhi i fins a les 23 no va decidir dormir.. :(

Avui he conegut una parella d'anglesos que porten quasi 1 any viatjant i hem anat a dinar junts... dema anirem a amber junts (on jo vull pujar a l'elefant) ells no se si ho faran perque ja ho han a Taiwan pero jo si que vull.. de totes maneres agafarem el autorickshaw (moto-taxi) junts i visitarem el fort junts :)!!

Avui per la tarda (perque pel mati hem descansat.. perque hem arribat amb el tren a les 5 del mati!!) i el noi es trobava malament i al final hem anat les 2 soles.. hem anat al palau de jaipur i ha estat molt bonic!! aixi que a mi m'ha anat be anar amb ells i a ella amb mi.. jejej

Despres voliem fer una volta pero i anar a un parc quan al final hem aconseguit arribar al cap d'una estona ens em adonat que estava ple de rates!!!

I hem agafat un autorickshaw i hem marxat... avui soparem junts.. a veure si tinc la oportunitat de pendrem un lassi en aquest lloc!!

A veure si ells hem deixen el seu portatil i puc penjar fotos :(

1 peto a tots i a totes!!!

2 comentarios:

  1. Si, si puja a l'elefant, no t'ho perdis, com que et pujas a peu pla, doncs tu t'hi pujas des d'un pis més amunt, és senzill, el dificil és aguantar-te en el seient i no anar-te cap avall amb la pujadeta...però és molt divertit.
    Quina llastima que no puguis pujar les fotos.. quan la tecnologia és posa en contra.... ja estàs perduda.
    Si, per aqui el dia 29 vaga general ... i retallades per tot arreu¡¡
    Petonets

    ResponderEliminar
  2. Uiiii coneixent gent... A vore si el Franki haurà de tenir enveja o gelos jajajajajajajaja

    Tu no paris i recorda d'ensenyar la meva foto...

    ResponderEliminar