viernes, 9 de marzo de 2012

Jodhpur

Hola a tots i a totes!!
Sento decepcionar-vos pero m'he deixat el cable de la camara a l'hotel i no puc penjar fotos.. :(

Ahir a la nit va comencar una altra aventura que durara 9 dies.. avui ja ha passat quasi el primer.. ahir a la nit vaig agafar un tren llitera... la familia amb qui estic a Delhi estaven una mica preocupats perque un tren de nit sola.. be jo em vaig posar dins del meu sac, vaig lligar la motxilla (al meu compartiment de 4 llits de moment estava sola), de cop i volta quan ja haviem fet mitja hora de viatge va apareixer una noia que no semblava hindu.
Vam intentar dormir (i ho vam aconseguir mes o menys) fins alla a les 7... on ja comencava a haver-hi moviment dins del tren. En aquesta hora vam comencar a parlar d'on veniem etc.. era una noia d'Australia que venia a Jodhpur a fer meditacio pero fins a les 16h no sortia el seu transport i volia dormir una mica mes.. M'ha explicat que havia estat a Espanya (Granada) i que era el seu sise cop a l'india... i tambe viatjava sola..

Quan vam arribar a mi m'estava esperant el senyor de l'hotel on avui passare la nit... i estava molt a prop de l'estacio i vam anar tot caminant!
quan hem arribat em pujat a la terrassa i hem seguit parlant... despres jo m'he dutxat i he anat a veure un "fort" que s'anomena Mehrangarh es un fort bastant gran i la gracia que te es que hi ha totes els mobles, carros etc que hi havia al palau.. ha estat forca interessant coneixer com vivien i les vistes a la ciutat eren realment boniques.
Tambe he comencat a notar una cosa aqui al Rajastan hi ha mes turistes no indis.. i passes mes desapercebuda.
Al migdia he tornat a l'hotel perque no m'aguantava de son... i he estat descansant perque no se exactament quantes hores he dormit.. pero.. poques.
Be nois/es us deixo vaig fer una ultima volta per la ciutat.. anire cap al centre.. ja que dema marxo a Jaisalmer, una ciutat a prop del desert, hi anire amb autobus (primer autobus a l'india) a veure que tal... perque el tren tenia un altre cop horaris de nit.. per avui ja hem tingut prou de "dormir" aixi.