sábado, 10 de marzo de 2012

Jasailmer

hola!!! Avui hem pujat en un autobus on primer els turistes anavem asseguts... pero els locals anaven drets!!! 5 hores!!!
Alla he conegut una noia francesaque viu a belgica .. amb la que hem agafat el taxi juntes ja que els nostres hotels estaven a 5 minuts caminant!!!
a la tarda hem anat a reservar les 2 un safari pel desert.. aixi que dema sera aixo!!!
Despres s'ha afegit un noi grec...
Hem fet una volteta i em pres un lassy (iogurt liquid molt bo)
Bueno us poso unes quantes fotos de jodhpur.


aixo es la nit de jaisalmer












aixo es el fort de jodhur amb la Marta!!












1 peto a tots i a totes dema.. no crec que actualitzi perque sera mooolt tard!!

3 comentarios:

  1. Hola Marta:
    com ha anat l'excursio pel desert?? i els camells??
    Per aqui tot mes o menys com quan vas marxar, jo avui he anat a la Mani contra la Reforma Laboral, que és una veritable retallada de drets socials...
    Molts petons
    Mercè

    ResponderEliminar
  2. ja m'he trobat uns espanyols i m'han dit que el 29 vaga general no?? amb aixo si que m'he de posar al dia

    ResponderEliminar
  3. Bueno, ja veure'm aquesta vaga general com anira... de moment poc resò a reu de la premsa i de les televisions....

    ResponderEliminar