jueves, 15 de marzo de 2012

Pushkar

Realment es la calma de l'India... hi he estat una tarda i la veritat m'ha encantat!!!
Ha estat una tarda de calma les botigues no tota l'estona volien vendre i vendre i vendre...
En resposta a la pregunta del Quim SI viatjo sense guia tinc tot reservat es bastant facil si parles angles...

Dema vaig al temple del monos...

Avui va he conegut una parella d'anglesos pero marxen dema... aixi que ara si que crec que finalment despres de conexier molta gent passare 2 dies soleta... pero en aquest lloc tan calmat i relaxant ja m'esta be...

Aqui us ensenyo una foto de les pregaries als Ghats que son com un lloc de fer pregaries..












I la ultima sorpresa del dia... una processo india!!! li he de preguntar al senyor de l'hotel que es exactament.. mireu nomes una foto....



1 peto a tots i a totes espero que dema els monos no m'ataquin!!! 

2 comentarios:

  1. Hola Marta:
    Imagino que trobaràs gent pel cami, millor no anar-hi sola,... en a mi els monos no em fan cap gracia, no crec que t'atiquin.. però per si de cas no et fiquis les mans a la butxaca, o obris la motxilla, potser es pensen que els hi vols donar alguna cosa.
    Me'n alegro que t'hagi agradat Pushkar, jo també ho recordo com un lloc molt tranquil.
    Un petonet

    ResponderEliminar
  2. Mola trobar-se coses inesperades!!! Sempre és un detall de qualitat en els viatges.

    Els monos no faran res si no portes menjar a sobre jejejejejejeje

    ResponderEliminar