lunes, 12 de marzo de 2012

Jaisalmer- Jaipur

hola a tots i a totes!!

Ahir no vaig poder escriure perque estava reventada de tan de sol i de camell!!! Va ser realment molt relaxant sortir dels sorolls de la ciutat i tornar a pujar al camell..

vam veure la posta de sol i vam sopar alla.. i despres de tot aixo clar ja us imagineu com estava...

Avui he visitat el fort de Jaisalmer i a dins del palau he conegut les histories d'aquesta ciutat, tambe he visitat una botiga en la que treballa una ONG formada per dones indies que han perdut el marit i aqui es molt dificil tornar-se a casar i elles son una coperativa que fa roba  per vendre.. m'ha agradat molt coneixer aixo...

Tambe m'he hagut de despedir de la meva amiga francesa la Corine... espero coneixer a altra gent a Jaipur... ha estat molt be compartir aquests dies amb ella.

Be!! per avui aixo es tot que no vull perdre el tren..

dema penjare fotos dels camells i de jaisalmer us ho prometo!!

1 peto a tots i a totes!!

4 comentarios:

  1. Fillola:
    He llegit que a Jaipur hi ha els millors Lassis de l'India, els fan a un lloc que es diu LASSIWALA en aquesta adreça MI Rd Shop 312 (em sembla que és el carrer principal de Jaipur)
    Ho recomana Lonely Planet i Tripadvisor
    Sembla que hi han imitadors l'original posa que és de 1944, i te'l prens de peu.
    Que aprofiti¡¡¡ Ja m'explicaràs

    ResponderEliminar
  2. Això de llegir el bloc fan ganes d'estar "por ahi" de vacances!. Disfruta molt!!! Haurem de fer una xerrada llarguíiiisima!!!

    ResponderEliminar
  3. molt be.. esta bastant a prop de l'hotel a veure que diuen els anglesos.. muaa

    ResponderEliminar
  4. Cooperatives femenines, tinc un professor a la universitat que li encantaria el tema jejejejejejejeje

    ARa el viatge ja el fas sola?? NO tens ningú del país de guia??

    ResponderEliminar